2007年7月18日星期三

回來了... 今次唔係狼來了!

差唔多一百日既 Downtime, 差唔多攪掂.

其實都有一個迷思, 就係開番果舊版, 再慢慢改; 定係開個新版出黎 Beta Test 一下.

由 hksw.net 的網域登記, 我們是由 2002年 七月十五日 "正式起朵" 的. 正因為無啦啦都五年了, 所以想去得盡少少 - 就係放棄假版, 用新版.

To-do:
  • Search indexing - 寫文之際剛攪掂.... 都有成萬字
  • 兩文三語介面
  • 系統轉換之間 (包括舊 Server -> 新 Server 以及 phpBB2 -> phpBB3 之間既問題
我都唔知重要做幾耐, 但我希望唔太耐好囉.
不過 phpBB3 我覺得真係好犀利. 以前要左改右改既, 家陣都包晒係系統入面. 但反過來個系統既選項最少多左五倍!!!

放心, 有新野都會唔預大家?
如果有興趣, 去下呢度啦 http://beta.hksw.net (DNS 更新可能要 24 - 72 小時, 如果入去 beta 會黎番士多房的話, 請遲D再 Click 過啦.

暫時為免有問題, 新系統不設新用戶註冊, 但舊用戶可以用舊 Password 登入. 唔係會員都可以做路人寫野 - 但要過 "Visual Confirmation".

有時間咪過去八掛下囉.

沒有留言:

發佈留言