2007年6月26日星期二

Youth Worker - 我地有乜可以做??

我睇完之後, 諗番自己做 Residential Youth 既日子, 試過同個18歲既朋友仔做 Sex Education.

但去度呢單新聞咁既地步, 我地可以做D乜?

2007年六月廿六日, 蘋果日報
1 女 4 男 中 二 學 生 玩 5P
庭 上 認 罪   學 界 震 驚


【本 報 訊 】 中 二 女 學 生 參 加 學 校 旅 行 後 , 與 一 班 同 學 返 回 自 己 寓 所 繼 續 玩 樂 , 當 其 中三 男 生 在 客 廳 觀 賞 色 情 電 影 期 間 , 女 學 生 竟 與 另 外 四 男 生 在 房 內 大 玩 「 5P 」 集 體性 行 為 遊 戲 , 更 先 後 替 四 男 生 口 交 , 後 因 其 父 提 早 下 班 回 家 , 撞 破 他 們 的 荒 唐 行 徑報 警 處 理 。 涉 案 四 名 男 生 昨 日 被 帶 上 法 庭 , 承 認 與 16 歲 以 下 女 童 非 法 性 交 , 及 作出 嚴 重 猥 褻 行 為 共 五 項 罪 名 。 學 界 對 於 中 二 學 生 大 玩 5P 雜 交 表 示 震 驚 。 記 者 : 蔡曉 楓   關 英 傑

理 工 大 學 應 用 社 會 科 學 系 助 理 授 鍾 劍 華 稱 案 件 令 人 震 驚 , 青 少 年 早 熟 是 世 界 趨 勢 , 歐 美 國 家 亦 面 臨 同 樣 難 題 , 早前 英 國 下 議 院 有 議 員 動 議 明 年 向 高 小 學 生 派 發 安 全 套 作 預 防 , 至 於 香 港 育 當 局 則 應 反 思 對 策 。
有 資 深 性 育 工 作 者 表 示 , 可 用 「 誇 張 」 來 形 容 本 案 , 相 信 學 生 是 受 到 近 年 色 情 資 訊 氾 濫 的 惡 果 。 他 指 出 , 家 長 應 主 動 灌 輸 正 確 的 性 育 予 子 女 。

四 男 被 告 15 至 17 歲

案中 男 女 就 讀 同 一 所 中 學 , 全 是 中 二 學 生 。 涉 案 四 名 被 告 年 齡 介 乎 15 至 17 歲 , 分 別被 控 於 去 年 12 月 1 日 與 14 歲 中 二 女 生 非 法 性 交 , 及 向 她 作 出 嚴 重 猥 褻 行 為 。 四 名被 告 昨 在 東 區 裁 判 法 院 認 罪 後 , 未 有 即 時 作 出 求 情 , 主 任 裁 判 官 鄧 立 泰 先 替 各 人 索取 背 景 及 社 會 服 務 令 報 告 。 當 中 三 名 16 至 17 歲 的 被 告 押 後 至 7 月 8 日 判 刑 , 年 僅 15 歲 的 被 告 安 排 於 7 月 11 日 在 兒 童 法 庭 接 受 判 刑 , 其 間 四 人 獲 准 保 釋 外 出 候 判 。
根 據 法 例 , 任 何 男 子 與 一 名 年 齡 在 16 歲 以 下 的 女 童 非 法 性 交 , 一 經 定 罪 , 可被 判 監 禁 5 年 。 而 向 年 齡 在 16 歲 以 下 的 兒 童 作 出 嚴 重 猥 褻 行 為 , 最 高 可 被 判 監 禁 10 年 。
案 情 透 露 , 去 年 12 月 1 日 , 四 名 被 告 與 一 班 同 學 參 加 學 校 旅 行 , 至傍 晚 6 時 15 分 , 旅 行 結 束 , 四 人 聯 同 三 男 一 女 同 學 到 女 事 主 位 於 港 島 的 寓 所 玩 樂。 大 夥 兒 抵 達 女 事 主 寓 所 不 久 , 該 名 女 同 學 先 行 離 去 , 餘 下 三 名 男 生 在 客 廳 看 電 視, 又 圍 在 一 起 觀 看 色 情 電 影 , 或 玩 電 腦 遊 戲 。 此 時 , 四 名 被 告 逗 留 在 女 事 主 睡 房 內, 在 獲 得 女 事 主 同 意 後 , 四 人 與 事 主 進 行 性 交 , 其 間 女 事 主 又 先 後 替 四 男 生 口 交 。正 當 大 家 玩 得 興 起 之 際 , 任 職 水 喉 匠 的 女 事 主 父 親 ( 48 歲 ) 提 早 下 班 回 家 , 眾 人被 逮 個 正 , 連 同 女 事 主 在 內 , 即 時 作 鳥 獸 散 , 慌 忙 逃 離 寓 所 。

威 脅 自 殺 阻 父 報 警

女事 主 被 父 親 揭 破 醜 事 , 擔 心 他 會 報 警 , 於 是 致 電 向 嫂 嫂 求 助 , 將 事 件 始 末 告 知 對 方, 其 後 女 事 主 以 自 殺 來 威 脅 嫂 嫂 , 希 望 她 能 阻 止 父 親 報 警 。 不 過 , 事 主 終 在 嫂 嫂 陪同 下 與 父 母 見 面 , 並 到 瑪 麗 醫 院 接 受 檢 查 , 事 主 父 親 在 醫 院 報 警 。
四 名 涉 案被 告 其 後 被 警 方 拘 捕 , 及 進 行 錄 影 會 面 。 警 誡 下 , 各 被 告 均 承 認 曾 親 吻 女 事 主 , 及撫 摸 其 胸 部 , 並 先 後 與 她 發 生 性 行 為 , 而 女 事 主 則 替 他 們 口 交 。 醫 生 替 事 主 檢 驗 後, 證 實 事 主 曾 進 行 性 行 為 , 警 方 經 調 查 , 最 後 將 四 名 被 告 起 訴 。 案 件 編 號 : ESCC2903/07

4 則留言:

  1. 叫所有父母一同欣賞由舌海奇、防早明主演的經典電影「一早已經熟晒」,話俾佢地知,如果唔做d野,下次續集可能由你的子女主演lor~~~

    回覆刪除
  2. 做得幾多得幾多啦。
    不過,下次做Sex Ed.要話畀啲男仔知,唔係淨係女仔先至要防,男仔都無乜著數。

    回覆刪除
  3. 其實﹐套戲的確有用﹐但也不會對全部青少年有用了﹐尤是一些已關始「出外靠朋友」的一類﹐他們會涉及一些犯法行為﹐如做拆家咁...。還有一些也不珍惜自己的時候﹐其實都很難讓他們明白呢!
    當然﹐又係果句﹐做得幾多得幾多啦...

    回覆刪除
  4. 其實每個人都有佢自己嘅故事。
    我哋唔知果個甘於一個服侍4個的女生的家境、佢自己嘅想法,但總之有十萬個理由佢地去試。
    最近同某學校的老師頃成長課,老師的話其實也值得細想,老師話:「有啲年輕的老師,也需要知他們對性的想法……」

    我哋社工界裡面都會有人覺得婚前性行為無問題、只要安全就得……

    唉,讀壞書的假後現代主義者……

    回覆刪除