2007年5月6日星期日

多謝關心 & Upgrade Progress

收到幾個朋友電話, 不約而同都問呢度係唔係唔會重開.

首先正如上文所講, 時間係我地暫時比較缺乏的. 金錢雖然都係, 但相對的仍然可以.
不過我諗我地幾個雜工會考慮一下呢方面既野.

家陣重痛緊就係 Server 既系統資料、重有會唔會改用新既 Forum 系統. 我個人就鐘意 phpBB, 見到 phpBB 3.0 Beta 真係好靚, 但暫時未有 upgrade path 俾我地用緊 2.0.xx 既用戶; Ju Sir 就話不如改用 Discuz, 但係似乎家陣十個有九個半都用緊........ Well?

家陣我地個 Plan 會係咁:
1. 希望呢兩個星期可以起番架機同 migrate 資料.
2. 之後就睇下搵唔搵到 temp. co-location, 將架 server 寄養到七月尾


如果有意見, 請按下面 "回應".

3 則留言:

  1. 技術問題都係交比Ju sir。地方我有,一個電話ok。有一件事---世上無免費的Lunch,等價交換,我出地方買你的勞力幫手做義工HeHe。
    鬼手

    回覆刪除
  2. HIHI
    我係露比小豬呀...有一事想問問
    最近有個offer係勵行會做corporate traning...唔係自己見工,而係熟人介紹既,不過我只同佢地合作過幾次,唔係好知佢地個會既情況...怕又會似聖匠事件咁誤入黑色球會,想大家俾小小意見,得嗎?
    thx a lot

    份工都係我心中想搵既工作,唔需要跟社署個system的,專做training

    回覆刪除
  3. 好耐無上來,上來就變了blog,有趣.地方我可以借出,問題是我的server不可以用88 做port(因有其他用途),如有興趣,可以免費長期擺放.

    路人小甲

    回覆刪除