2007年4月27日星期五

當大家睇到呢個Post...

即係代表, 第四 (定第五代) 既 Server, 已經唔得勒.

其實早於今年舊曆新年前已經發覺呢個問題. 但有鑑太高科技既野, 都要搵 Ju Sir. 而 Ju Sir 又太忙; 就版務黎講我亦主動不干與, 只做打掃工作.... 有今日, 都預左架勒.

再加上有少少野諗唔通 (就係 HKSW 既角色定位), 而且家陣放 Server 既地方 (即係我屋企) 將大裝修, 要我搬離呢度最少70日 - 呢 D 野都係日內會發生既事.

本來有諗過不了了之, 留番張 Blank Webpage 話 "遲D見". 但眼見近日除左一日要 Kill 既十幾廿封既垃圾外, 重有幾班常客。最少早兩日鬼手都專登打電話俾我, 問下架 Server 係唔係瓜左... 同 Ju Sir 討論後發覺可以用 Blog. 最少可以俾雜工們借呢度再大家 "繼續發功".


其實我個人真係有下面既野頭痛. 可以既話請幫下我手, 發表下意見丫?
  1. 點對小清、部份大陸同胞 及 垃圾貼文 三者之間找出平衡? (注 1)
  2. 點可以減少 Admin Costs (如清垃圾的人工, 以及.... 時間?)
請恕我不以白話說明, 但講得上香港的, 不是 "港式文化" 的 "中英夾雜, Chinglish 亂嗡", 算不上地道。

**********

或者有人會想問 hksw 會幾時重光. 我可以確定既係 - 睇下幾時有心情, 另外加上外在因素如新 Server 安裝、 Ju Sir 得閒、以及大家既鼓勵同支持。或者有人會問可唔可以快D, 老實講 - 你試下做, 你就知有幾煩!

如果大家要搵地方傾下我地本科話題, 我諗去 Zeno 果度都係合適既地方黎既, 再唔係... 有冇人有提議呢? 試下 web2.0 既亙動, 話番俾我知囉.

SWForum: http://158.132.156.146/swforum/modules.php?name=Forums

好, 唔多講囉, 有野就搵我啦.

RaymondC




註 1) 不懂、不肯去明白地道廣東話的香港域外人仕。我唔係地區主義, 但有時我個人係唔太接受的。

12 則留言:

  1. 哼, 好日冇時間蛇王入嚟睇嘢, 一入嚟就瓜, 你兩隻死嘢係唔係路架.

    算啦, 下次請我食小肥羊補數!

    回覆刪除
  2. 原本想上黎吐吐苦水,真的好突然,無左,好唔拾得呀!
    今天是上級走的日子,很難過,怕再面對未來的日子。因為我一直都不太滿意主任、我的兩位社工。我怕無人再理我,再肯聽我講野啦~容許我的錯,繼續教我野!
    多謝Raymond一直為我們做左好多野,不是不接納別人的意見,但太多負面野真的讓人感到唔舒服(那個小清!唉!),再加上那些不道德的網!唉~仲有要多謝一班管理各討論區的朋友辛苦你們各位~
    願新的hksw可以再次建立!

    回覆刪除
  3. Zeno果邊實在太嚴肅啦,都係喜歡呢邊。
    可唔可以在每個版有多幾個義務版主?
    或者可以申請公司註冊,再收捐款吧。我願意每月捐$200來支持這個Forum呀。

    Uncle O

    回覆刪除
  4. swf個forum打中文標題會亂曬碼....

    無意中發現咗呢個社福從業員forum.. http://202.177.199.68/hkswea/phpbb2/

    好似都幾ok喎~~ 係果度吐吐苦水都幾好呀!!!

    回覆刪除
  5. 喂,Raymond你個真係網執?唔好掛。
    某同事話呢個網好好佢成日睇,佢要求我向你、Ju sir、鬼手、月黑高飛等一班hksw.net打雜講「希望你地快手快腳整番好個網」。

    小龍
    PS
    如果要地方暫時安放server我都有地方,你可以call我。

    回覆刪除
  6. 多謝你們過往的付出.

    回覆刪除
  7. 雖然我好耐無留言...但其實我一路都有睇架...有乜要幫手...可隨時出聲...
    (仲有難忘的回憶,像天星碼頭被拆的心情)

    回覆刪除
  8. 我一直都有上嚟睇o架!尤其我都係紅磚人,所以都好有共鳴呀!!家陣無得睇,都好唔慣啊!!

    =(

    回覆刪除
  9. 同樣是理工人,加油!快d整好網頁喇!~

    回覆刪除
  10. 沙漠中o既綠洲,你幾事再出現呀?
    唔好係海市蜃樓呀~~~~~~~~~~

    回覆刪除
  11. Rivalino兄︰
    你會唔會誇張左D呀。
    得你一個半個post D人以為你做妹嫁。
    鬼手

    回覆刪除
  12. 其實會唔會用令一個形式去做呢...例如整個blog
    露比小豬

    回覆刪除